Allround hospitality medewerker

Hotel Artemis Amsterdam Hotel Artemis Amsterdam zoekt een Front Office Stagiair!

Hotel Artemis Amsterdam zoekt een Front Office Stagiar. Lijkt het je leuk om in een divers team te komen werken met gepassioneerde collega’s, reageer dan snel! Wat is belangrijk is om te weten? Als Front Office stagiair(e) ben je verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van onze gasten en het beantwoorden van hun vragen. Je maakt sleutelkaarten aan, beantwoord je telefoontjes en handel je inkomende en uitgaande mail af. Samen met je collega's van de front office zorg je ervoor dat het verblijf van onze gasten vlekkeloos verloopt en los je problemen op een professionele manier op. Je bent samen met je collega's het eerste aanspreekpunt voor gasten. Je controleert reserveringen en betalingen De Front Office manager is je coach

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie zoeken wij? Je bent enthousiast en wilt echt een allround receptionist worden. Je volgt een relevante opleiding en je stage duurt minimaal 20 weken Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels Je bent flexibel, collegiaal en gastgericht; het willen verlenen van optimale service heb je in je, soms is dit maatwerk Je vindt het leuk om verschillende diensten te werken, ook in het weekend en op feestdagen XO Hotels is een dynamische en groeiende organisatie met ambitieuze medewerkers. Onze organisatie kenmerkt zich door een platte structuur, informele sfeer en korte communicatielijnen. Wij bieden gedreven en ondernemende medewerkers volop mogelijkheden voor ontwikkeling en zelfontplooiing en staan open voor hun ideeën en initiatieven.

Wat biedt het bedrijf?

Waarom is deze stageplek interessant voor jou? Fulltime/ Parttime Stagevergoeding van €500 bruto per maand (op basis van fulltime) Je kunt snel starten met je stage Flexibele werktijden Mooie kans om jezelf te ontwikkelen

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

lees verder