Leidinggevende international hospitality

Hotel BOAT&CO Kom jij aan boord in ons F&B team van ons restaurant Vessel!?

We nemen je graag mee in een dag van je toekomstige stage. Jij start de dag met een lekkere kop koffie en bespreekt de reserveringen en events van die dag met je collega’s. Zo weet jij wanneer de koffie break klaar moet staan en serveer jij ondertussen de gasten hun ontbijt, lunch of diner. De vaste gast komt bij je aan de bar zitten en jullie kletsen over wat er te doen is in Amsterdam dat weekend. Gelukkig weet jij als geen ander welke evenementen er plaatsvinden en welke foodfestivals echt de moeite waard zijn. Jouw grapjes zorgen ervoor alle gasten de toko met een glimlach verlaten en dat zij morgen het liefst weer bij je terug komen. Ook hou je een oogje in het zijl bij de stewarding, zodat je collega’s van de volgende dienst binnenkomen op een schone werkplek.

Naar wie zijn wij op zoek?

Is dit jouw ID? - Een sprekende persoonlijkheid die nu al staat te springen om te beginnen; - Een natural host. Iets vragen is niet nodig, je hebt het al gedaan. - Je hebt goede communicatie vaardigheden. In English as well. - Een flexibele houding en collegiale inzet want de business gaat 24/7 door; - Jij kent Amsterdam écht, je kan de leukste en ook de niet-toeristische hotspots delen met de gasten;

Wat biedt het bedrijf?

7 redenen om stagiair(e) bediening bij hotel BOAT&CO te worden: - Buiten het feit dat je veel gaat leren maak je ook een hotelopening van dichtbij mee. - Een lekkere stagevergoeding - The July is een snel groeiende hotelgroep met plannen to conquer the world, misschien kun je dus na je stage bij ons blijven werken.. - We houden van flexibiliteit: zowel in het rooster als de bootcamp en yogalessen die we bieden. - We bieden volop mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen. - Een in-house experience en een Friends & Family rate in onze hotels. - Personeelsborrels en uitjes om (nooit) te vergeten.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder