Manager / ondernemer horeca

Hotel Tourist Inn Stagiair(e) Frontoffice, Amsterdam

Als Frontoffice stagiair(e) ondersteun je de Frontoffice medewerker(s). Je bent voor onze gasten het eerste aanspreekpunt. Als stagiair(e) front-office zijn jouw taken onder andere: • Het aanspreekpunt zijn binnen het hotel, voor zowel gasten als collega s van andere afdelingen; • Aansturen van de Housekeeping en technische dienst; • Het controleren van de kamers nadat Housekeeping ze heeft schoongemaakt; • Overige receptiewerkzaamheden; • Assisteren van het ontbijtpersoneel; • Tevens is er de mogelijkheid om met de hotelmanager mee te lopen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat verwachten wij van jou? • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift. Een eventuele derde taal is een pr; • Je kunt in teamverband werken; • Je bent gastgericht “service with a smile” en collegiaal; • Je werkt nauwkeurig en secuur; • Je bent representatief, communicatief en sociaal vaardig; • Je bent beschikbaar om ook in de weekenden te werken.

Wat biedt het bedrijf?

Waarom werken bij Hotel Tourist Inn? • Informele werksfeer waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en eigen inbreng wordt gewaardeerd; • Kleinschalige hotels waardoor je een veel verantwoordelijkheden krijgt en je naast Front office medewerker de rol van reserveringen en Guest relations vervuld; • Goede stagebegeleiding en gerichte feedbackmomenten bij een erkend stagebedrijf; • Een stagevergoeding van €600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week; • Wekelijks gratis bootcamp training met een personal trainer.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Begroot financiën
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

lees verder