Leidinggevende travel & hospitality

Inntel Hotels Amsterdam Landmark Front Office stagiaire gezocht voor het Inntel Hotels Amsterdam Landmark

Geef jij onze gasten een warm welkom en een ‘You’ll be surpised verblijf’? Wij zijn op zoek naar een gastvrije en enthousiaste Front Office stagiaire! Wat ga je bij ons doen? Tijdens je stage, ga je aan de slag bij de Front Office afdeling. Na een korte trainingsperiode zal je uiteindelijk zelfstandig de receptie diensten kunnen draaien. Tijdens je dienst verwelkom je dagelijks onze gasten en ben je het visite kaartje van het hotel. Tot je dagelijkse werkzaamheden behoren onder andere: • Het verwelkomen en inchecken van gasten; • Check out van de gasten en het correct opmaken van de gastenrekening; • Gasten informeren over de hotelfaciliteiten en vertellen hoe ze zich in de omgeving kunnen vermaken; • Upsell/cross sell beloning (cadeaubon naar keuze); • Aannemen en inboeken van reserveringen buiten de regulieren kantoortijden.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Iemand die het leuk vindt om onze gasten een warm welkom te bieden en te verassen: You’ll be surprised; • Je bent gastvrij en speelt goed in op de wensen van onze gasten; • Je bent op wisselende tijden beschikbaar, ook in de avonden en/of weekenden. Jouw roosterwensen kun je aangeven in onze online roostertool/app; • Je bent communicatief vaardig; • Je spreekt Nederlands en/of Engels.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding van €500,- bruto op basis van een 38-urige werkweek • Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand) • Dynamische werkomgeving • Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum • Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels, daarnaast krijgt je 20% korting op F&B • Een bedrijfsuniform • Jaarlijks themafeest met alle collega’s • Interessante doorgroeimogelijkheden binnen de keten

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder