Novotel Amsterdam City Word jij de nieuwe F&B Management stagiaire bij Novotel Amsterdam City?
Ben jij op zoek naar een management stage en heb je een grote passie voor F&B? Dan is dit wellicht de perfecte stage voor jou! Novotel Amsterdam City is op zoek naar een F&B Management stagiaire. Novotel Amsterdam City is een van de grootste 4-sterren hotels in de Benelux. Wij hebben 610 kamers, 17 meeting ruimtes en een groot restaurant waar tot wel 350 gasten geserveerd kunnen worden. Wij serveren ontbijt, lunch, diner en room service. Daarnaast hebben we ook een sfeervolle bar waar onze gasten kunnen genieten van een drankje. Tijdens deze stage ga je veel leren over de operationele en non-operationele aspecten van de F&B: - Het aansturen van de medewerkers bediening en bar door het toewijzen van werkzaamheden; - Het begeleiden, motiveren en enthousiasmeren van medewerkers; - Ondersteuning bieden op de vloer; - Gasten correct en gastvrij te woord staan; - Financiële administratie en inkoop; - Roosters maken; - Het ondersteunen van de F&B Manager bij diverse projecten.
Naar wie zijn wij op zoek?
· Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift; · Je bent flexibel in je werktijden (ochtend of avond); · Je beschikt over eigen vervoer of woont in de omgeving Amsterdam; · Je bent representatief en communicatief en sociaal vaardig; · Je bent accuraat, hebt gevoel voor kwaliteit en bent daarnaast in staat met een helikopterview je werkzaamheden en die van je collega’s te overzien; · Gastgerichtheid, gevoel voor commercie en stressbestendigheid zijn voor jou vanzelfsprekend!
Wat biedt het bedrijf?
· Als stagiair ontvang je een vergoeding van €750,- bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek, scriptietijd inbegrepen; · Verzorgde lunch of diner tijdens je pauzes; · Gratis gebruik van sportfaciliteiten en parkeren; · Personeelskortingsvouchers voor een verblijf bij Accor hotels wereldwijd; · Een mega gezellig team!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid