Manager / ondernemer horeca

Mövenpick Hotel Amsterdam Front Office stage

Wil jij onze gasten verwelkomen met een grote lach? Houd jij ervan om te werken met mensen van over de hele wereld? Ben jij DE persoon die een onvergetelijke indruk achterlaat op onze gasten? Wie weet ben jij dan wel onze nieuwe Front Office Trainee! De voornaamste verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: • Het in- en uitchecken van onze (internationale) gasten en groepen aan de hand van onze Mövenpick standaarden. • Verzorgen van de juiste rekeningen en betalingen. • Beantwoorden van de telefoon • De gasten te woord staan en informatie verstrekken • Alle diensten van de receptie leren kennen; ochtend, middag, avond en nacht. De Front Office afdeling bestaat uit de Front Desk, Guest Relations en Conciërge. Een stage in deze afdeling houdt in dat je tussen deze subafdelingen kan rouleren. Deze stage is daarmee een unieke kans om je Rooms Division ervaring te vergroten!

Naar wie zijn wij op zoek?

• MBO / HBO hotelschool of toeristische opleiding. • Enthousiast, gastvriendelijk, flexibel, stressbestendig en representatief! • Proactief en gemotiveerd. • Beheersing van de Engelse taal is vereist, Nederlands is een pré • Kennis van een derde taal is een pré • Minimaal 20 weken beschikbaar, 5 dagen in de week

Wat biedt het bedrijf?

Natuurlijk willen wij als Mövenpick dat jouw beleving bij ons optimaal is. Daarom bieden wij jou: • een salaris van €750 per maand (inclusief studievergoeding en reiskostenvergoeding); • 38-urige werkweek; • een nachttoeslag van 20% en zondagtoeslag van 5%; • nationale en internationale doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld een functie receptionist of shiftleader. En opleidingsmogelijkheden nationaal en internationaal; • een uniform, wasservice en maaltijden; • kortingen op kamers en eten en drinken binnen Mövenpick Hotels & Resorts, Accor & HR-Group; • aanbrengbonus voor een nieuwe collega; • 50% F&B korting bij verschillende hotels in Amsterdam; • diverse personeelsuitjes.

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder