Leidinggevende international hospitality

Maritim Hotel Amsterdam

Als een Front Office Trainee draai je mee met het Front Office team. Voor jou is inchecken meer dan alleen het overhandigen van de kamersleutel. Je leert hoe je elke gast hartelijk verwelkomt en ze het gevoel te geven dat ze de enigen zijn op wie je vandaag hebt gewacht. Je gaat leren hoe je de juiste informatie over onze faciliteiten en ontbijttijden kan afstemmen aan de wensen van de gast. Daarnaast ga je leren hoe je moeiteloos de benodigde details kunt geven, zelfs voor ze beseffen dat ze die nodig hebben.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een proactieve leerling die graag wilt leren en groeien, iemand die aan het begin van zijn carrière staat. Je bent enthousiast om iedere dag onze gaste te helpen met al hun mogelijke wensen en daarnaast ben je een echte teamplayer. Communicatie is een van jouw krachten en je probeert altijd om de ‘guest experience’ te optimaliseren, vanaf de aankomst tot vertrek sta jij voor onze gasten klaar.

Wat biedt het bedrijf?

Maritim Hotel Amsterdam is het nieuwste hotel van Amsterdam, die haar deuren midden 2024 opent. Het hotel heeft 579 hotelkamers verspreidt over 33 verdiepingen met 25 evenementen ruimtes in verschillende grootte waaronder twee balzalen. Daarnaast vind je 5 bruisende horecagelegenheden waaronder een rooftop restaurant en bar met een prachtig uitzicht over heel Amsterdam. M’IJ Spa & Retreat samen met de 24/7 shop local winkel maken het hotel compleet.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder