Offerte B.V. Uitdagende Business Stage bij Solvari Amsterdam
Als stagiaire op de Customer Service afdeling krijg je veel verantwoordelijkheid en leer je veel verschillende aspecten van klantenservice. Hieronder vind je een aantal taken die je kunt verwachten: • Je biedt pre-sale klantenservice via e-mail, telefoon en social media. Dit omvat het beantwoorden van vragen, het uitleggen van onze producten en het zorgen voor een geweldige klantbeleving; • Je ondersteunt ook bij after-sales via dezelfde kanalen; • Je neemt proactief telefonisch contact op met consumenten om hen verder te helpen met hun offerte-aanvragen; • Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor vragen over klachten, planning, orders, kosten en andere klantverzoeken; • Je zorgt ervoor dat er een perfecte match is tussen de consument en de vakmannen; • Je werkt vanuit een servicegerichte rol, waarbij je ook commerciële resultaten behaalt.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je hebt bij voorkeur al een beetje ervaring in een klantenservice-omgeving; • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kunt goed schakelen in de juiste toon om consumenten verder te helpen; • Je bent niet bang om proactief de telefoon op te nemen en consumenten te benaderen; • Je hebt een flinke dosis doorzettingsvermogen en energie; • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Spreek je ook Frans? Dat is een grote plus!; • Je blijft kalm en gefocust, zelfs in drukke situaties, en werkt nauwkeurig; • Je neemt graag initiatief en kunt zowel zelfstandig als in een team werken.
Wat biedt het bedrijf?
• Een passend stagevergoeding; • Een enthousiast en ambitieus team van collega’s; • Veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief; • Elke vrijdagmiddag een gezellige borrel om de week af te sluiten; • De kans om jezelf verder te ontwikkelen in een dynamische en leerzame werkomgeving.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid