Allround hospitality medewerker

Park Plaza Victoria Hotel Amsterdam Housekeeping Management Internship – May 25

Do you love delivering inspirational service? Tired of a templated traineeship? Ready to help shape the future of Park Plaza Victoria? If the answers are ‘yes’ then we’re looking for you! You, as Housekeeping Management Intern, will play a key role in supporting the Housekeeping team. We believe every one of our team members has a contribution to make and a personalised touch to share with our guests and colleagues. We’re always striving for excellence and know that as we invest in our team members, they’ll invest in us. For an engaging work environment where the little things are celebrated along with the major milestones, you’ve come to the right place.

Naar wie zijn wij op zoek?

Actively engages in your own personal development to benefit the business and improving your personal skills Supervises the daily activities of the housekeeping staff Trains and coach team members in a systematic, professional and creative way to ensure that service standards are consistently achieved Who shares our values: Trust, Respect, Teamwork, Enthusiasm, Commitment & Care Who has a passion for hospitality We are a very diverse organisation. For us, that is a source of strength. It keeps us creative. That's why we work to create an environment where everyone feels included, regardless of their background or orientation.

Wat biedt het bedrijf?

As a Housekeeping Management Intern you will receive: €750 internship allowance Tasty and healthy meal during your shift Exciting job opportunities within PPHE Hotel Group across Europe Discounted hotel rates (extends to the Radisson Hotel Group worldwide and family & friends) 50% F&B discount at our restaurants and bars (for your whole party) Annual company parties and outings Exclusive discounts in the employee benefit store (www.vipvoordeelwinkel.nl) Great (online) Learning & Development opportunities to grow your career and more…

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

lees verder