PrioTicket B.V. Account Manager Suppliers - Stage bij alles-in-één ticketing sofwarebedrijf voor attracties, tours en musea wereldwijd
Welkom bij Prioticket! Wij zijn Prioticket, een innovatief en snelgroeiend alles-in-één ticketing softwarebedrijf gevestigd tegenover station Amsterdam Centraal. Met onze producten geven we duizenden toeristen toegang tot allerlei attracties, tours en musea over de hele wereld. Van Amsterdam tot Londen tot Dubai tot New York, Prioticket faciliteert je met de beste oplossingen die je maar kunt wensen. Wie zoeken we? We zijn op zoek naar een account manager stagiair om het Nederlandse team van Prioticket te versterken. Je assisteert onze accountmanagers met allerlei taken en processen. Je bent ook verantwoordelijk voor je eigen projecten om je echte praktijkervaring op te doen waar je de rest van je carrière profijt van kunt hebben. Onze accountmanagers begeleiden je tijdens je stage en leren je alles wat ze weten over een succesvolle accountmanager.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie je bent - Je bent gemotiveerd en ondernemend - Je bent een teampersoon, maar durft ook alleen de weg op te gaan - Je bent ambitieus - Je zoekt een uitdaging - Jij weet van aanpakken - Je wilt meer leren over het vak accountmanager - Je Nederlands en Engels is bovengemiddeld - Je bent voorbereid (Zo ook voor je sollicitatiegesprek als stagiair)
Wat biedt het bedrijf?
- De mogelijkheid om te werken in het centrum van Amsterdam, recht tegenover het centraal station - Stagevergoeding die zal worden gebaseerd op het soort stage - De kans om deel uit te maken van een groeiend bedrijf met zelf gedrevenheid, talent en plezier collega's - Je accountmanager skills in de praktijk ontwikkelen, in plaats van erover te lezen in een boek - Gezonde lunch op kantoor - Wekelijkse gymsessie op woensdag & vrijdagborrel - In staat zijn om uw netwerk in de toeristische sector wereldwijd uit te breiden
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Met uitzicht op een vaste baan