Sofitel Legend the Grand Amsterdam Cost Control Stagiair
Op de Cost Control afdeling van The Grand wordt alle inkoop en controle gedaan voor de verschillende afdelingen van het hotel. Tijdens deze stage krijg je de kans om me te kijken met de Cost Controller en zijn dagelijkse werkzaamheden. Dit houdt onder andere het controleren van de inkopen, meetings met managers en het bijhouden van de inkoopadministratie in. Ook mag je de manager ondersteunen bij het voortraject van de verwerking van facturen en het uitbrengen van het maandelijkse financile verslag. Ook als stagiaire is het belangrijk om je creatieve en netwerk skills te gebruiken bij het zoeken naar nieuwe leveranciers en voor het onderhouden van de huidige contracten met leveranciers.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je volgt een mbo-opleiding richting Hospitality en opzoek naar een praktijkstage Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar Je spreekt Nederlands en Engels, beiden op zakelijk niveau Je bent flexibel, goed georganiseerd en stressbestendig
Wat biedt het bedrijf?
Het team van The Grand is jong en vol passie en motivatie. Persoonlijke groei is erg belangrijk voor Sofitel Legend The Grand Amsterdam en daarom hebben wij een fulltime training manager in ons hotel. Wij bieden trainees verantwoordelijkheid en persoonlijke coaching om je te helpen je persoonlijke vaardigheden te ontwikkelen. Ook is er een mogelijkheid om cross trainingen te doen op andere afdelingen om je kennis over de hotel industrie te verbreden. De stagevergoeding zal €600 bruto bedragen. Afhankelijk van je woonplaats is een reiskostenvergoeding mogelijk en mag je onder werktijd gratis lunchen of dineren in het personeelsrestaurant.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën