Yotel Amsterdam "Jouw Reis naar Gastvrijheid: Mission Control Trainee bij YOTEL Amsterdam"
Bij YOTEL Amsterdam zijn wij op zoek naar een enthousiaste Mission Control Trainee om ons team te versterken. In deze rol kom je in contact met onze geweldige gasten en speel je een essentiële rol in het creëren van een geweldige hotelervaring. Het is een dynamische positie waar geen dag hetzelfde is, en je zult voortdurend groeien en leren. Als Mission Control Trainee ben je verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van onze gasten volgens onze hoge normen. Je zult klachten en verzoeken van gasten behandelen en opvolgen als onderdeel van je dagelijkse taken. Je zult de Front Office Supervisor ondersteunen bij de dagelijkse taken volgens de takenlijst. Aan het einde van je stage zul je praktische kennis hebben opgedaan en een unieke ervaring vol met herinneringen. Wil je deze uitdaging aangaan en deel uitmaken van ons team? Neem dan contact op met Soraia Santos, Director of Rooms, via e-mail: soraia.santos@yotel.com.
Naar wie zijn wij op zoek?
Herken je jezelf in de onderstaande vaardigheden, dan zijn we op zoek naar jou! - Klantgerichtheid: Gastvrijheid en het vermogen om gasten tevreden te stellen staan centraal - Communicatie: Effectieve mondelinge en schriftelijke communicatie met gasten en collega's - Teamwerk: Samenwerken met collega's en andere afdelingen - Probleemoplossing: Snel en adequaat problemen van gasten oplossen - Stressbestendigheid: Kalm blijven in drukke situaties - Organisatie: Goede planning en aandacht voor detail - Up-selling: Vermogen om extra diensten aan te bieden en te verkopen - Vertrouwelijkheid: Zorg voor de privacy en gegevensbeveiliging van gasten - Flexibiliteit: Bereidheid om onregelmatige werktijden te accepteren
Wat biedt het bedrijf?
We bieden een unieke stageplek, met een dynamisch team, gratis lunch/dinner voor crew tijdens werktijden, stagevergoeding en de mogelijkheid tot doorgroeien. Uiteraard zul je ook deelnemen aan alle leuke activiteiten welke georganiseerd worden door het hotel.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën