Autohopper Nederland B.V. Social Media uitgespeeld? Wij zoeken een social media specialist
Ben jij een enthousiaste student die het ontzettend leuk vindt om actief te zijn op social media en het maken van bijzondere (video) content? Dan zijn wij op zoek naar jou! Autohopper is op zoek naar iemand wie het tof lijkt om social content te bedenken, te filmen, te editen en te publiceren. Wat ga je doen? Je gaat samen met onze contentmarketeer aan de slag om de engagement-rate op de Socials te verhogen met relevante en aan sprekende content. Jij weet als geen ander hoe je de particuliere klant kunt aanspreken om ons te volgen op TikTok/Insta of Facebook. Daarnaast kan je gelijktijdig de zakelijke klant bereiken door de juiste tone of voice te raken op LinkedIn; hier zitten immers onze klanten die interessant zijn voor het managen van een wagenpark. En als laatste ben je een kei in YouTube. Daarnaast zijn er bepaalde social kanalen waar Autohopper op dit moment nog niet actief is (zoals TikTok). Heb je nu al een gevoel over hoe je het beste een kanaal kan opzetten?
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent enthousiast en wilt graag meer te weten komen over wat er bij komt kijken om E-Commerce in de automotive te beoefenen.
Wat biedt het bedrijf?
We hebben het allerbeste uitzicht van Apeldoorn, we zitten op de 19de etage Toren Noord. Elke 2 weken hebben we een heerlijk verzorgde lunch en onze enthousiaste collega's helpen je maar wat graag op weg!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen