Junior manager groothandel

Fatbikeskopen.nl Gratis fatbike? Meld je dan snel aan als Junior manager groothandel!

Als Junior Accountmanager Groothandel bij Fatbikeskopen.nl ben jij de schakel tussen ons bedrijf en onze zakelijke klanten. Je ondersteunt bij het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, helpt klanten bij het plaatsen van bestellingen en zorgt voor een vlotte communicatie via telefoon en e-mail. Je bent gedreven om commercile kansen te benutten en speelt een actieve rol in het uitbreiden van ons zakelijke netwerk. Je werkt in een jong en dynamisch team en krijgt volop ruimte om je verkoopvaardigheden verder te ontwikkelen. Klaar voor een nieuwe uitdaging in de groothandel? Solliciteer nu en fiets weg op je gratis fatbike!

Naar wie zijn wij op zoek?

- Vlotte babbel - Toont initiatief - Houdt van gezelligheid - Werkt planmatig - Het belangrijkst is vooral dat je gemotiveerd bent!

Wat biedt het bedrijf?

Fatbikeskopen.nl is het leuke bedrijf om jou stage te lopen en je door te ontwikkelen tot ht talent van de toekomst. Het is een geweldige stage met veel avontuur! Fatbikeskopen.nl is opricht door 3 jonge succesvolle ondernemers die houden van leuke dingen doen, met mooie mensen. Werken moet je energie geven, en dat doet het zeker! Oprichters: Tom Ouweneel (19), Ivan Dekker (23) & Tom van dieren (26). Bij fatbikeskopen.nl geloven wij in: "Work hard, play hard". Hard werken moet beloond worden en daarom plannen wij wekelijks de leukste activiteiten met het team. Denk aan bowlen, karten, voetbal toernooien, padel wedstrijden, hapjes eten en.... vakanties! Je zal je direct thuis voelen, wij hebben een hecht & jong team (gemiddeld 20 jaar). Je word persoonlijk begeleid door de eigenaren van het bedrijf, dus veel leren, dat is gegarandeerd! Durf jij de uitdaging aan te gaan en een sprong in het diepe te nemen? Meld je dan snel aan! Een Whatsappje mag ook! 0618575820

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Geeft tactische input voor het vestigingsbeleid
  • P5-K1-W1 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar groeimogelijkheden voor de vestiging
  • P5-K1-W2 Levert input voor een vestigingsplan
  • P5-K1-W3 Bewaakt een omzet- en kostenplan
  • P5-K1-W4 Presenteert en profileert de vestiging in netwerken
  • Coördineert operationele processen en werkzaamheden
  • P5-K2-W1 Draagt bij aan het evalueren van het uitgevoerde vestigingsbeleid
  • P5-K2-W2 Informeert collega's over trends, bedrijfsvoering en visie
  • P5-K2-W3 Adviseert over de personeelsbehoefte
  • P5-K2-W4 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P5-K2-W5 Coördineert de goederenstroom
  • P5-K2-W6 Coacht en ondersteunt collega's bij werkzaamheden
  • Voert een commercieel traject uit
  • P5-K3-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P5-K3-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P5-K3-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P5-K3-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P5-K3-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P5-K3-W6 Bereidt de inkoop voor
  • P5-K3-W7 Voert aftersales uit

lees verder