E-commerce specialist

HappySoaps Toekomstige Marketingtoppers gezocht! Kom bij ons stagelopen?

Toekomstige Marketingprofessionals opgelet! Wij zoeken jou voor een toffe, uitdagende stageplek in Apeldoorn. Tijdens je stage ga je ondersteunen en meewerken op de marketingafdeling. Zo ontdek je precies hoe het eraan toegaat op een marketingafdeling en hoe je zelfstandig marketingtaken uitvoert. - Actief meewerken in het Marketingteam, met eigen verantwoordelijkheden - Zelfstandig opstellen van strategische plannen voor onze Marketing. Bijvoorbeeld voor mailings, website of social media - Contact onderhouden met partners, leveranciers en freelancers - Marketing Support bieden aan je collega's en zakelijke klanten - Onderzoek doen naar nieuwe producten en plasticvrije mogelijkheden - Leren werken aan jouw drive, coördinatie én doorzettingsvermogen om een idee zelfstandig om te zeten in een marketinguiting

Naar wie zijn wij op zoek?

- Enthousiast over onze plasticvrije producten en missie - Gemotiveerd om te werken aan jouw marketing skills - Integer, open en eerlijk naar je collega's en onze klanten - Stressbestendig en in het bezit van doorzettingsvermogen - Bereid om te leren, feedback te ontvangen en feedback te geven

Wat biedt het bedrijf?

- Stagevergoeding voor je harde werk - Elke donderdag een verzorgde lunch en op vrijdag een vrijmibo - Werken in een gezellige omgeving - Toffe stageplek in een jonge en ambitieuze organisatie die jou ondersteunt in het behalen van de doelen - Gratis HappySoaps-producten - Reiskostenvergoeding - Laptop en telefoon van de zaak - Professionele begeleiding voor je opdracht of scriptie - Mooie werkplek in ons nieuwe kantoor in Apeldoorn - Regelmatig bezoek van onze kantoorhonden - Elk kwartaal een gezellige grote kwartaalbijeenkomst, inclusief lekker eten en goede drankjes - Ruimte om je eigen input te delen en actief mee te denken in de ontwikkeling van HappySoaps - Veel doorgroeimogelijkheden. Pas jij in het team en gaan de werkzaamheden goed? Wie weet zit er dan na je opleiding wel een vaste functie voor jou in!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder