Office & Management Support Specialist

Juresta & partners B.V. Juresta is op zoek naar een enthousiaste stagiaire Office & Management Support Specialist

Het takenpakket is zeer divers en kent zowel dagelijkse taken als projectmatige werkzaamheden. Denk bij dagelijkse werkzaamheden aan: • ondersteuning in de werkzaamheden van de managing director en directeur; • algemene werkzaamheden (bijvoorbeeld het beantwoorden van inkomende telefoontjes en ontvangen van bezoek); • licht administratieve werkzaamheden (bijvoorbeeld het versturen van afspraakbevestigingen of andersoortige correspondentie); • organisatorische werkzaamheden (bijvoorbeeld het verwerken van inkomende en uitgaande post, archiefbeheer, dossieroverdracht naar advocatenkantoren e.d.); • voorraadbeheer (bijvoorbeeld beheer van drukwerk, relatiegeschenken of overige kantoorbenodigdheden); • eerstelijns systeembeheer, oplossen van eenvoudige systeemvragen en uitzetten van systeemproblemen bij onze automatiseringspartners; • facilitaire werkzaamheden (bijvoorbeeld onderhoud koffiemachine, vaatwasser, inkoop facilitaire middelen bij groothandel).

Naar wie zijn wij op zoek?

Voor het goed kunnen uitvoeren van deze functie vragen wij het volgende: • goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift; • gemotiveerde en enthousiaste werkhouding; • “pietje precies”;

Wat biedt het bedrijf?

Werken bij Juresta doen we samen. We leren je graag nieuwe dingen tijdens je werkzaamheden. Je past goed bij Juresta wanneer je je thuis voelt bij een functie met verantwoordelijkheidsgevoel en je beschikt over een gemotiveerde werkhouding. Bij Juresta werken we op kantoor waar we dagelijks samen even koffiedrinken en lunchen.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder