Office & Management Support Specialist

Mulder Connect Punctueel, Pro- actief en een visitekaartje van het bedrijf!

Je bent het eerste aanspreekpunt op de frontoffice en beheert de inkomende telefoongesprekken (eerste lijn). Je biedt ondersteuning aan diverse afdelingen door onder andere het verzorgen van mailingen, afspraken maken en agenda beheer. Daarnaast kun je organiseren, voorbereiden en notuleren van en bij vergaderingen. Je taken zijn het verzorgen van de postverwerking, en je verzorgt zakelijke correspondentie voor zowel in- als externe klanten op professioneel niveau. Ook beheer je kantoor en facilitaire artikelen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een opleiding Directie secretaresse/Management assistent niveau 3/4 Je bent gemotiveerd om je diploma te behalen Je levert een actieve bijdrage Je neemt initiatief en bent gemotiveerd om zelfstandig te leren werken Je bent collegiaal en kunt goed werken in teamverband Je bent representatief, een teamspeler, communicatief en sociaal vaardig

Wat biedt het bedrijf?

Goede arbeidsvoorwaarden Fijne werksfeer Juiste begeleiding Doorgroei mogelijkheid na afronden opleiding

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder