Cruisinc – Quality River Catering Receptie stage aan boord van een riviercruiseschip!
Front Office Jij bent het visitekaartje van het schip en het zonnetje in huis! Jij zorgt ervoor dat alle vragen van onze gasten beantwoord worden, je verstrekt informatie en bent een topverkoper als het op de giftshop aankomt. Je handelt speciale verzoeken en klachten af en ondersteund het management met de administratie en dagelijkse werkzaamheden. Je werkt netjes en zorgt ervoor dat de receptie er altijd representatief uitziet. Je kunt goed overweg met de computer en beantwoord mail en telefoon. Je communiceert en stemt af met andere afdelingen en je rapporteert aan de (assistent) hotel manager.
Naar wie zijn wij op zoek?
Als Crewmember ben je aan boord om onze gasten een fijne vakantie te bezorgen en héél veel te leren in de praktijk binnen jouw afdeling. Het is belangrijk dat je avontuurlijk bent, van aanpakken houdt en vooral geen last van heimwee hebt. Uiteraard heb je ook vrije tijd waardoor je er zelf op uit kan om nieuwe plaatsen te ontdekken. Naast een positieve en gastvrije houding is het belangrijk dat je een teamplayer bent. Je werkt en leeft met de crew aan boord en jullie zorgen er als team voor dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Ons team en onze gasten zijn internationaal waardoor het belangrijk is dat je Engels spreekt. Ook is het handig als je nog een 3e of 4e vreemde taal spreekt, bij voorkeur Duits.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een interessante stagevergoeding, kost en inwoning en we verzorgen je uniform! Daarnaast is deze stage een unieke kans om te reizen en om in korte periode veel van Europa te ontdekken, elke dag doen wij een andere locatie aan waardoor jij je horizon verbreed en internationale ervaring op doet binnen ons internationale team! Je krijgt persoonlijke begeleiding door ons eigen stagebureau. Vanwege de groei van ons bedrijf zijn wij altijd op zoek naar jong talent dat wil doorgroeien binnen onze branche. Na je stage bij Cruisinc heb je de mogelijkheid om te blijven werken.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën