Expert IT systems and devices

JYSK (hoofdkantoor) JYSK Stage Helpdesk (ICT) - werk aan jouw toekomst!

Wat ga je doen? Tijdens je stage als IT Helpdesk Stagiair(e) ben jij de schakel tussen Nederland en ons hoofdkantoor in Denemarken. Jij zorgt ervoor dat onze winkels soepel kunnen blijven werken door IT-problemen snel en efficiënt op te lossen. Jouw taken: - Storingen oplossen voor onze winkels via ons ticketsysteem - Telefonisch ondersteuning bieden aan collega’s - Bijdragen aan IT-projecten en procesverbeteringen - Instructies geven aan eindgebruikers, zodat ze onze systemen optimaal benutten - De verbinding vormen tussen Nederland en Denemarken - Bereikbaar zijn voor winkels om acute IT-problemen te verhelpen Een veelzijdige stage waarin je direct impact maakt!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste IT-student met een hands-on mentaliteit en een passie voor technologie. Je werkt nauwkeurig en bent niet bang om uitdagingen aan te gaan. Daarnaast: - Volg je een MBO-opleiding in IT - Heb je affiniteit met IT-systemen en technische ondersteuning - Beschik je over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk - Ben je proactief, accuraat en gedisciplineerd - Werk je gestructureerd en pak je problemen met een oplossingsgerichte mindset aan Grijp je kans en solliciteer vandaag nog. Wie weet maak jij binnenkort deel uit van ons IT-team! Wij zijn trots erkend te worden als Top Employer. Wij bieden een positieve werkomgeving met mogelijkheden voor groei, ontwikkeling en een sterk teamgevoel.

Wat biedt het bedrijf?

Ben jij dé IT-held die problemen oplost voordat anderen ze opmerken? Heb jij een passie voor IT en wil je hands-on ervaring opdoen in een dynamische omgeving? Wil je leren hoe je storingen verhelpt en collega’s ondersteunt met technische vragen? Dan is een stage bij JYSK precies wat je zoekt! Wat levert het jou op? Bij JYSK krijg je de kans om je IT-kennis in de praktijk te brengen. Je wordt begeleid door ervaren professionals en draait volop mee in de dagelijkse IT-support. Geen dag is hetzelfde, en jij speelt een belangrijke rol in het draaiende houden van onze systemen! Wat kun je verwachten? - Werken in een internationaal familiebedrijf met een hecht en gezellig team - Een uitdagende stage waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt - Persoonlijke begeleiding en volop leermogelijkheden - De kans om je probleemoplossend vermogen en IT-skills te ontwikkelen Klinkt goed? Solliciteer dan snel!

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Video Link

lees verder