Legal, Insurance & HR Services Specialist

VGGM - Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden Stage Frontoffice medewerker HRM

Je komt in een leuk en enthousiast team te werken. De Frontoffice HRM is het eerste aanspreekpunt voor HRM en heeft een helpdesk-functie. Je ondersteunt de HR front- office collega’s, hierin krijg je de volgende taken: Opstellen van diverse rechtspositionele besluiten en arbeidsovereenkomsten (wij werken met 4 verschillende cao’s!); Het uitvoeren van verschillende taken in de (digitale) workflows van HRM; Werving & selectie; Declaraties; Mutaties; Archiveren en registreren van personeelsgegevens; Overige voorkomende secretariële en administratieve werkzaamheden.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt een MBO4 of een HBO opleiding op gebied van HRM of Juridische dienstverlening; Je bent bekend met outlook en Word en beschikt over basis digitale vaardigheden en je vindt het een leuk om te leren werken met een personeelsinformatiesysteem; Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal; Je bent een teamplayer en vindt het belangrijk om zaken te overleggen; je laat je werk controleren door je collega’s; Je hebt een pro-actieve houding, leergierig.

Wat biedt het bedrijf?

Wij hebben vanaf september 2024 plaats voor een stagiair voor 4 maanden of langer voor 24-32 uur per week; Een stagevergoeding voor een MBO student € 263,00 bruto per maand en voor een HBO student € 403,20 bruto per maand. Deeltijdstages naar rato per dag; Je werklocatie is Arnhem, Eusebiusbuitensingel 43; Een verklaring omtrent het gedrag maakt onderdeel uit van de procedure; Je krijgt een stagebegeleider toegewezen maar je kan aan diverse collega’s vragen stellen en ontzettend veel leren.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
  • P5-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
  • P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in

lees verder