Legend Sports Wil jij veel leren in het E-commerce landschap en stage lopen bij een top merk, reageer dan nu!
Legend Sports is een bekende naam in de wereld van vechtsport en behoort in de top 5 merken. We produceren high end producten gericht op vechtsport, sportkleding en fitnessgear. Met een klein, jong en gedreven team streven we ernaar om dagelijks onze klanten door heel Nederland en België blij te maken. Je gaat leren hoe je dagelijks onze website en marketingkanalen gaat verbeteren. Daarnaast ga je leren om klanten helpen via e-mail en telefoon. In plaats van problemen oplossen, zorg je ervoor dat veelgestelde vragen op een structurele manier worden aangepakt. Wat ga je leren? -Website beheren en aanpassen waar nodig -Teksten schrijven voor producten en blogs produceren -Coversie optimalisatie -Content creatie website zoals banners etc. -Verzorgen van uploads van nieuwe en bestaande productgroepen; -Verzamelen en bewerken van productinformatie: teksten, afbeeldingen en video's; -Communicatie met klanten; -Het meedenken in marketingcampagnes, zowel SEO als SEA.
Naar wie zijn wij op zoek?
-Je bent gestructureerd -Je bent betrouwbaar en komt op tijd -Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; -Je bent een teamplayer -Je bent proactief en leergierig
Wat biedt het bedrijf?
-Een fijne werksfeer en flexibel -Werken in een gezellig en dynamisch team -Uitdagende stage om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent -Wij staan open voor nieuwe initiatieven en ideeën. Eigen initiatief wordt zeker op prijs gesteld -Kans op vaste aanstelling mogelijk
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen