Reisstudio Trips Kickstart je carrière in de reiswereld met een stage op het reisbureau!
Als stagiair(e) draai je volledig mee binnen het team van reisspecialisten. Je start je stagedag om 9:00 uur met een kort teamoverleg. Gedurende de dag houd je je bezig met diverse werkzaamheden: Klantenservice: Beantwoorden van vragen via telefoon, e-mail en chat Boekingen: Invoeren en beheren van reisboekingen Reisvoorstellen: Op maat gemaakte reisvoorstellen samenstellen Marketing: Meewerken aan promotiemateriaal en social media posts Administratie: Klantdossiers bijhouden en betalingen verwerken Tijdens je stage ontwikkel je je communicatieve vaardigheden, breid je je kennis van de reisbranche uit en leer je klantgericht denken en handelen. Je wordt goed begeleid en ontvangt regelmatig feedback in evaluatiegesprekken.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zoeken een gemotiveerde student die leergierig is en enthousiast wordt van een dynamische werkomgeving. Jouw profiel: Communicatief vaardig: Goede beheersing van het Nederlands, andere talen zijn een pré Klantgericht: Je begrijpt wat de klant nodig heeft en handelt hiernaar Proactief: Je neemt initiatief en werkt zelfstandig Organisatorisch sterk: Je kunt goed plannen en taken structureren Administratief nauwkeurig: Je werkt zorgvuldig in boekingen en betalingen Teamspeler: Je werkt graag samen en draagt bij aan een prettige sfeer Flexibel: Je past je makkelijk aan en staat open om te leren
Wat biedt het bedrijf?
Persoonlijke begeleiding van ervaren medewerkers Veelzijdige taken binnen klantenservice, boekingen, marketing en administratie Gezellige werksfeer waarin samenwerking en leren centraal staan Professionele ontwikkeling op communicatief, commercieel en organisatorisch vlak Netwerkkansen binnen de reisbranche Reiskortingen om zelf de wereld te ontdekken
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën