Giga Meubel Europe B.V. Leer de kneepjes van het vak van onze e-commerce specialisten
Je komt terecht in een jong en gezellig team van specialisten en gaat meewerken met het team. Je focus zal liggen op werkzaamheden rondom de customer journey; SEO (hoger in Google), SEA, social media advertising, growth hacking (resultaten), email marketing (funnel en list building), online marketing en analytics en statistieken. Je gaat onder andere aan de slag met Google Analytics en analyseert dagelijks het gedrag van de bezoekers. Met de analyses stuur je bij en zorg je voor toenemende conversies. Naast de analyses voer je samen met de marketeer markt- en klanttevredenheidsonderzoek uit. Met deze kennis optimaliseer je campagnes.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je beheert marketingtools als Google Analytics, Google Ads, data analyse, Facebook Ad Manager, marketing plug ins en meer en weet deze op de juiste manier in te zetten. Je bent zelfstandig, doelgericht en creatief in het bedenken van oplossingen.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden je een superleuke stage van 40 uur per week. Bij ons krijg je de ruimte om eigen ideeën in te brengen en uit te voeren. Ons kantoor ligt op 5 minuten fietsen van het station Barneveld-Centrum en is dus erg goed te bereiken per trein. Bovendien ontvang je een marktconforme stagevergoeding.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen