Leidinggevende travel & hospitality

EuroParcs Maasduinen Ben jij het visitekaartje van ons kleinschalige park op de Veluwe?

Je maakt deel uit van een gezellig receptie team. Je verricht allerhande receptiewerkzaamheden, zoals het in-en uitchecken van gasten, het zorgen voor een correcte en daadkrachtige klachtenafhandeling en alle voorkomende administratieve werkzaamheden. Daarnaast controleer je handelingen in het boekingssysteem. Je tovert iedere dag opnieuw een glimlach op het gezicht van onze gasten en je verrast ze met jouw servicegerichte houding. Je draait jouw hand er niet voor om wanneer er problemen opgelost moeten worden. Een stap extra is wat je van nature in je hebt. Als dit is wat je ons te bieden hebt dan kijken we vol verwachting uit naar jouw sollicitatie!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent enthousiast en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent niet bang om op mensen af te stappen en bent bereid net dat stapje extra te doen voor de gasten. Je begrijpt dat jij het visitekaartje bent van het park en dat de vakantiebeleving van gasten onder andere afhangt van jouw gastvrijheid. Je toont daarnaast initiatief en bent bereid veel te leren!

Wat biedt het bedrijf?

Europarcs Buitenhuizen, onderdeel van EuroParcs Group, biedt jou een veelzijdige stageplaats waar je in korte tijd veel kunt leren. Jouw stage is uitdagend en gevarieerd, geen enkele dag is hetzelfde. We zorgen ervoor dat je tijdens jouw stage professionele begeleiding krijgt van een ervaren collega, waardoor je het beste uit jezelf en jouw stage kunt halen. Na het afronden van jouw stage, hoeft jouw stage-avontuur niet te eindigen. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden om na jouw stage bij ons te blijven werken. De stagevergoeding bedraagt € 325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder