E-commerce specialist

RISolutions Word de digitale spil van RISolutions: Stagiair E-commerce Specialist gezocht!

hoogwaardige Auto IDAls stagiair E-commerce Specialist krijg je de kans om onze online strategieën te versterken. Jouw taken zijn onder andere: Het beheren en optimaliseren van onze webshop en online productcatalogus. Het analyseren van klantgedrag en verkoopdata om de conversie te verhogen. Meewerken aan online marketingcampagnes, zoals SEO, SEA en e-mailmarketing. Het schrijven van aantrekkelijke productomschrijvingen en creëren van content. Ondersteunen bij de integratie van nieuwe producten en technologieën op ons e-commerce platform.- en POS-oplossingen van merken als Zebra, Honeywell, Datalogic, Newland, Sunmi en CipherLab. Wij bieden uitgebreide ondersteuning, van technische helpdesk tot procesoptimalisatie, zodat bedrijfsprocessen soepel en efficiënt verlopen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt een MBO-opleiding niveau 4 in de richting E-commerce Specialist, Marketing of een vergelijkbare opleiding. Je bent creatief, analytisch en hebt een commerciële instelling. Je hebt affiniteit met technologie en interesse in e-commerce. Je beschikt over basiskennis van online tools zoals Google Analytics, SEO en e-mailmarketing.

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagende stage in een innovatieve en snelgroeiende sector. Begeleiding van ervaren e-commerce professionals. Ruimte voor eigen ideeën en initiatieven om jezelf te ontwikkelen. Een informele werksfeer met korte lijnen en veel samenwerking.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder