EuroParcs Zuiderzee Ben jij dé enthousiasteling die wij zoeken voor ons grote park dichtbij Walibi?
Als stagiair binnen de travel en/of leisure & hospitality, verricht je uiteenlopende werkzaamheden in de receptie of ter ondersteuning jouw collega's in het animatieteam. Samen kijken we wat jij leuk vindt om te doen en waar je goed in bent. Je verzorgt het in- en uitchecken van onze gasten en je behandelt alle vragen en verzoeken van gasten met betrekking tot informatie over de faciliteiten op ons park en over de omgeving. Ook zal het beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en het maken van reserveringen tot de taken behoren en/of het organiseren van animatie activiteiten en het enthousiast uitvoeren hiervan. Uiteindelijk zal je zelfstandig kunnen functioneren en wordt daar waar nodig eigen initiatief verwacht. Als stagiaire word je begeleid door de front office manager en leer je de kneepjes van het vak als leidinggevende.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een student die over de volgende eigenschappen beschikt: - Zelfstandigheid. - Stressbestendigheid. - Lef om aan te geven wat je wil leren. - De wil om het optimale uit je stage te halen.
Wat biedt het bedrijf?
EuroParcs biedt jou een veelzijdige stageplaats waar je in korte tijd veel kunt leren. Jouw stage is uitdagend en gevarieerd, geen enkele dag is hetzelfde. We zorgen ervoor dat je tijdens jouw stage professionele begeleiding krijgt van een ervaren collega, waardoor je het beste uit jezelf en jouw stage kunt halen. Na het afronden van jouw stage, hoeft jouw EuroParcs-avontuur niet te eindigen. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden om na jouw stage bij EuroParcs te blijven werken. De stagevergoeding bedraagt € 325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week en een stageperiode van 20 weken of meer.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- Behoort niet tot het takenpakket: P3-K3-W3 Bewaakt financiën