Flying Kiwi
Als E-commerce marketeer met een klantgerichte focus, ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de online aanwezigheid van onze klanten. Je taken omvatten website-optimalisatie, het beheren van online marketingcampagnes, contentoptimalisatie, data-analyse en supportbeheer. Je werkt nauw samen met klanten en interne teams om de e-commerce websites te verbeteren, implementeert conversieoptimalisatie en SEO-strategieën, en beheert doelgerichte online marketingcampagnes. Door het monitoren van campagneresultaten en het analyseren van gegevens draag je bij aan continue verbetering en lever je heldere rapporten en aanbevelingen aan klanten.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken naar een student met ervaring, bij voorkeur een student die in het laatste studiejaar zit.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen