E-commerce specialist

T&W Online Stageplek beschikbaar bij twee jonge, gedreven ondernemers!

T&W Online is een webshop met een fysieke showroom in Uden. Ons breed assortiment bestaat uit nieuwe en gebruikte mobiele telefoons, tablets, laptops, spelcomputers & games, alle accessoires eromheen en Pokémon producten. Daarnaast verkopen we een assortiment op platformen (zoals Bol.com, Marktplaats en Vinted) Dagelijks zijn we bezig om kwalitatief goede en betaalbare producten in te kopen voor onze klanten. Bij ons kun je van A-Z leren hoe het is om; de markt te analyseren op basis van vraag-aanbod, op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de markt, klanten naar tevredenheid te behandelen en dit terug te zien in online reviews, online goed vindbaar te zijn en verkopen te genereren. Door onze showroom kunnen we een extra service aanbieden voor onze klanten; ze kunnen ons bezoeken op afspraak om bestellingen op te halen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en leergierige student. Interesse in onze productcategorieën is een pre.

Wat biedt het bedrijf?

Bij ons kun je van A-Z leren hoe het is om de markt te analyseren op basis van vraag en aanbod, op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de markt, klanten naar tevredenheid te behandelen en dit terug te zien in online reviews, online goed vindbaar te zijn en omzet te genereren. T&W Online bestaat uit Tijn & Wesley, je hebt voortdurend contact met ons en je leert dan ook alles direct van ons.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder