Booqi.me B.V. Stage E-commerce & Marketing — bouw mee aan het snelst groeiende ticketplatform van Europa!
Als stagiair E-commerce & Marketing bij Booqi.me werk je mee aan campagnes en optimalisaties voor ons ticketplatform, actief in heel Europa. Je ondersteunt bij het opzetten van e-mailcampagnes, social media, SEO en het analyseren van gebruikersdata. Ook denk je mee over conversieverbeteringen en content. Je werkt in een jong, ambitieus team waar ruimte is voor jouw ideeën. Je leert werken met tools zoals GA4, Canva, Meta Business Suite en ChatGPT, en ontwikkelt skills op het gebied van online marketing, CRO en klantgedrag. Je krijgt goede begeleiding en veel vrijheid om je eigen stempel te drukken.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een ondernemende, nieuwsgierige student die interesse heeft in digitale marketing, e-commerce of growth hacking. Je hoeft nog geen expert te zijn — als je leergierig bent, ben je welkom. Jij bent: Enthousiast over technologie en online gedrag Creatief én analytisch ingesteld Goed met taal (NL of EN), handig met cijfers Een teamspeler met eigen initiatief Ervaring met Canva, ChatGPT of GA is een pré, maar zeker geen must
Wat biedt het bedrijf?
Een uitdagende leeromgeving bij een innovatief techbedrijf in de leisurebranche Ruimte om zelf ideeën in te brengen en uit te voeren Gezellige, informele sfeer in een jong en ambitieus team Flexibele werktijden, moderne werkplek in Uden Stagevergoeding Kans op een baan na je stage Je wordt begeleid door ervaren marketeers en developers, en werkt met echte data, echte klanten en échte impact.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid