Abbott Logistics B.V. Breda “Life. To the fullest” is het credo van Abbott wereldwijd, wat eigenlijk letterlijk betekent; Haal het uiterste uit het leven. Wij dagen jou uit het uiterste uit je stage te halen.
Managers / werkzaamheden De managers die bij Abbott Logistics B.V. werken, zijn in ruime mate zelfvoorzienend. Wat betekent dat zij heel veel zaken zelf regelen. Een 1 op 1 rol; management assistent/manager bieden wij dus niet. Dat maakt het werken als management assistent bij Abbott zeker niet minder interessant. Jouw taken zullen met name ondersteunend zijn aan de managers en dat in de breedste zin van het woord. Geen dag is hetzelfde. De ene dag bereid je de sitemeeting voor, de andere dag zorg je ervoor dat een nieuwe medewerker administratief verwerkt wordt in de vele systemen die wij gebruiken, stel je een communicatie op voor het personeel of leg je de werkzaamheden vast in een procedure. Uiteraard gaan wij ervoor zorgen dat jij jouw leerdoelen haalt. Dus taken als notuleren, vertalen, communiceren, organiseren, bestellen, telefoneren, maar ook samenwerken in een team komen zeker aan de orde.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat vragen wij van jou? Wij noemen ambitie, leergierigheid, enthousiasme, creativiteit en een gezonde mindset, maar ook een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift zijn essentieel om deze functie te vervullen. Nederlands is de voertaal binnen onze vestiging in Breda, maar de beheersing van de Engelse taal is zeker een pre. Daarnaast stellen wij het op prijs als je de basiskennis van Office 365 beheerst. Al het overige leren wij jou.
Wat biedt het bedrijf?
Ben jij jong, ambitieus en leergierig, en kijk je daarnaast verder dan je neus lang is….. dan ben jij onze kandidaat voor de stageplaats welke wij vacant hebben voor de functie van management assistent op onze vestiging te Breda. Wij bieden jou de kans om stage te lopen bij de TOP Employer van Nederland; Abbott! En geloof me om de titel TOP Employer te bemachtigen, moet je aan veel criteria voldoen die vallen onder het goed werkgeverschap. Daar vertellen wij je graag meer over in een persoonlijk gesprek. Unieke kans Misschien vind je het wel spannend om jouw eerste werkervaring op te doen bij een groot Amerikaans bedrijf, maar we beloven je dat je terecht komt in een warm nest en in een professionele werkomgeving waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en waar jouw collega’s graag voor je klaar staan om je op weg te helpen een succesvolle carrière op te bouwen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Voert office & management support uit
- P3-K1-W1 Levert managementinformatie
- P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
- P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
- P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid