Junior accountmanager

Blok 'N' Mesh Europa B.V. (Junior) accountmanager Scandinavië

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor een goede communicatie richting vaste klanten en prospecten. Vanuit het kantoor in Breda bedienen we een groot deel van de Europese markt en voorzien wij onze klanten van tijdelijke afrastering (hekwerk) . Tijdens de stage zal de focus liggen op scandinavische klanten. We richten ons op klanttevredenheid en kwaliteit met de targets in het oog. Wat ga je bij ons leren en doen? • Afhandeling inkomende mail en telefoon van (potentiële) klanten en het actief benaderen van (potentiële) klanten en markten; • Het bespreken, opmaken en afhandelen van offertes; • Het begeleiden van het verkoopproces; De lijnen binnen het bedrijf zijn kort, dus maak daar gebruik van! Mocht er behoefte zijn aan een internationaal aspect tijdens je stage, is dit eenvoudig implementeerbaar.

Naar wie zijn wij op zoek?

Een enthousiaste en leergierige stagiair die beschikt over: - Servicegerichtheid - Zelfstandigheid - Een commerciële instelling - Geen belvrees - Goede computervaardigheid

Wat biedt het bedrijf?

Voor jou betekent deze stage: • Een interessante leerplek met goede en ervaren begeleiding. • Een gezellige en informele werksfeer. • De mogelijkheid om je opgedane kennis in de praktijk te brengen. • Leuke en afwisselende werkzaamheden en uitdagende opdrachten. • Een stagevergoeding van € 300,- per maand op FT basis. • Mogelijkheid tot een vaste aanstelling en fantastische doorgroeimogelijkheden. Heb je vragen over de vacature of het bedrijf, stel deze dan aan Dirk via Whatsapp (+31683793717), telefonisch of email. Enthousiast geworden over deze leuke en leerzame stageplek? Mail jouw motivatie en cv naar d.hessels@bloknmesh.com en wie weet word jij dan onze nieuwe collega! Wil je graag nog meer van ons weten? Neem dan eens een kijkje op: www.bloknmesh.com

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder