Hidzo
Tijdens deze stage krijg je de kans om als volwaardig Marketing/Webshop medewerker mee te draaien bij een groeiende webshop. Naast de (online) marketingwerkzaamheden als het bedenken, realiseren, en bijhouden van reclamecampagnes, zijn er reguliere werkzaamheden zoals het bijhouden en aanpassen van de webshop. Aan het einde van de dag spring je bij tijdens het inpakken van de orders. Ook kun jij ook je steentje bijdragen door actief op zoek te gaan naar kansen om de naamsbekendheid van de webshop te vergroten, door bijvoorbeeld het schrijven van informatieve pagina's. Voorraadbeheer, facturatie/administratie, klantenservice per telefoon, email of WhatsApp, verkooprapportages maken, toevoegen van nieuwe producten en voorzien van/up-to-date houden van informatie, contact houden met leveranciers, het kan allemaal voorbij komen tijdens deze stage.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen