Leidinggevende travel & hospitality

Grand Hotel Opduin

Daar staat een grote glimlach en een warme blik achter de receptiebalie. Die geeft je meteen het gevoel dat je welkom bent, regelt de check in soepel en professioneel, helpt je met de fietsen en de uitstapjes en weet alles van het hotel en bijna alles van het eiland. Kijk, zo wordt het een geweldige vakantie! Maar receptionist zijn betekent ook financile taken, het hotel vol krijgen met reserveringen, zorgvuldig werken met veel informatie, een klacht oplossen, een foutje van een collega herstellen, de telefoon niet laten rinkelen en de keuken in rennen om nog even snel een roomservice te regelen terwijl de koks al hartstikke druk zijn. En dat maakt het allemaal ook tot een geweldige job. Hou je van een rol in het middelpunt met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid en kan je de druk aan, dan wordt je in de receptie helemaal gelukkig. De receptie werkt met drie diensten. Van 7 tot 15, van 15 tot 23 en een tussendienst overdag.

Wat biedt het bedrijf?

Werken op een eiland, met het strand op 200 meter afstand. ’s Avonds het nachtleven van de Koog verkennen met de overige stagiar(e)s. En uiteraard goede een-op-een begeleiding door ervaren professionals. Je woont in onze Opduin villa. Een ruime woning voor het hotel met diverse slaapkamers, gezamenlijke woonruimte en een gezamenlijke badkamer. Afhankelijk van het aantal stagiair(e)s dat tegelijk werkzaam is heb je een eigen kamer of deel je deze. De vergoeding is vastgesteld door je opleiding. Ontbijt, lunch en diner wordt door ons verzorgd. Ook op je vrije dagen. Zwemmen en fitnessen in het hotel is kosteloos. Op de rest krijg je korting, zoals sauna, solarium en massagestoel.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder