Avictus Avictus is op zoek naar een enthousiaste en leergierige 1st line support medewerker
Een totaaloplossing passend binnen het budget dat verzorgen wij. Ons team staat klaar om jouw behoeften te begrijpen, een advies uit te brengen, de oplossing te implementeren en te servicen. Avictus streeft ernaar om innovatieve communicatieoplossingen toegankelijk te maken voor ieder bedrijf. Als toonaangevende leverancier en audiovisueel specialist bieden wij geavanceerde audiovisuele apparatuur. Op maat gemaakte printoplossingen met innovatieve print software en bijbehorende print management services. De student gaat werken als 1st line support medewerker. De werkzaamheden zijn als volgt; • Incidenten per telefoon/mail aannemen, analyseren, registreren en afhandelen • Remote oplossingen genereren • Incidenten overdragen aan andere oplosgroepen • Actualiseren en optimaliseren van data in het ERP/CRM-systeem
Naar wie zijn wij op zoek?
- MBO ICT Niveau 3/4 - representatieve houding - goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - op professionele wijze een gesprek te voeren - actief te luisteren en de klantvraag te analyseren - een incident/verzoek goed kan afhandelen of overdragen - een intake kwalitatief, compleet en accuraat kan registreren - probleemoplossend te werken
Wat biedt het bedrijf?
Je komt te werken in een leuke, informele, dynamische en leerzame werkomgeving. Aantal dagen per week: 4/5 dagen per week
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties