Leidinggevende leisure & hospitality

Outdoor Delft

Bij Outdoor Delft, zal de student Leidinggevende Leisure & Hospitality een onvergetelijke leerervaring doormaken! Op de Adventure Desk wordt elke werkdag een avontuur op zich. Als dynamische leider verwelkomt hij gasten met enthousiasme en coördineert hij diverse activiteiten zoals paintballen, pijl en boogschieten en meer. Hij leert klantgericht werken door gasten te begeleiden, hen te voorzien van essentiële uitrusting en veiligheidsinstructies. In samenwerking met gepassioneerde instructeurs zorgt hij voor een soepele organisatie en een positieve sfeer op de werkvloer. Probleemoplossing wordt een tweede natuur, omdat hij anticipeert op de behoeften van gasten en snel inspeelt op uitdagingen. De werkomgeving zit vol avontuur en vreugde, waar lachende gezichten van gasten die zich vermaken met verschillende activiteiten dagelijks een bron van motivatie vormen. Tijdens zijn leertraject ontwikkelt hij cruciale vaardigheden in leiderschap en teammanagement.

Naar wie zijn wij op zoek?

1. Een sprankelende glimlach: Klantgerichtheid staat voorop! Gasten worden begroet met een stralende lach en voelen zich direct welkom en gewaardeerd. 2. Flexibiliteit: De avontuurlijke omgeving vraagt om aanpassingsvermogen. Van paintballen tot boogschieten, de werknemer past zich moeiteloos aan bij elke activiteit en situatie. 3. Probleemoplossende superkrachten: Elke uitdaging wordt aangepakt als een ware superheld. Onverwachte situaties worden met creativiteit en vindingrijkheid opgelost, zodat gasten onbezorgd kunnen genieten. 4. Teamspirited tot in de tenen: Samenwerken is de sleutel tot succes! Als teamspeler moedigt de werknemer anderen aan, ondersteunt hij collega's en maakt hij van elke werkdag een feestelijke gezamenlijke missie. 5. Leiderschap dat avonturen doet groeien: De vaardigheid om een team te motiveren en te leiden als een ware ontdekkingsreiziger is essentieel. De werknemer inspireert anderen en laat avonturen bloeien als wilde bloemen in de zomerzon!

Wat biedt het bedrijf?

1. Avontuurlijke speelveld: werk als plezier. 2. Stimuleert creativiteit en ideeën. 3. Natuurlijke werkomgeving, rustgevend. 4. Leuke teamuitjes. 5. Voldoening in gasten blij maken.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder