Leidinggevende travel & hospitality

Freetime Company B.V. Stagiair Klantenservice

Wij zijn Voordeeluitjes.nl, dé specialist in hotel- en vakantieparkarrangementen. Samen zorgen we ervoor dat onze klant altijd goed geïnformeerd is en onbezorgd kan genieten van zijn of haar vakantie. De klantenservice speelt hierin een essentiële rol; zeven dagen per week staan wij klanten te woord over de meest uiteenlopende zaken. Wat ga jij doen? -Verwerken van binnengekomen boekingsaanvragen. -Telefoon beantwoorden en onze klanten met uiteenlopende vragen te woord staan. -Nabellen van de locaties (hotels en vakantieparken in Nederland en Duitsland) voor beschikbaarheid en uiteenlopende vragen. -Onze boekers bellen wanneer er vragen/opmerkingen zijn binnengekomen over de boekingsaanvraag. -Up- en cross-selling bij definitieve boekingen. -Ondersteunen bij aanvullende taken (o.a. het verwerken van binnengekomen gastbeoordelingen en het optimaliseren van beschikbaarheid). -Vragen beantwoorden via WhatsApp, chat en e-mail.

Naar wie zijn wij op zoek?

-Je volgt een mbo 4 opleiding in de richting hospitality of toerisme. -Je bent een zelfstandige, flexibele en enthousiaste student. -Je bent bereid om actief mee te werken binnen de organisatie als volwaardig medewerker.

Wat biedt het bedrijf?

-Een leerzame stage waarin je de ruimte krijgt voor persoonlijke ontwikkeling. -Veel ruimte om taken zelfstandig uit te voeren. -Intensieve persoonlijke begeleiding. -Een stagevergoeding. -Flexibele werktijden: overdag, ’s avonds en in de weekenden. -Een plek binnen een enthousiaste, groeiende organisatie waar sfeer en teamgevoel essentieel zijn. -Tijdens je stage werk je 32-40 uur mee. -Elke doordeweekse werkdag een volledig verzorgde lunch; je eigen bammetjes kan je thuislaten!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder