E-commerce specialist

Van Bruggen Thee Creatieve e-commerce-studenten opgelet!

Ben jij op zoek naar een stageplek waar je zowel je analytische als je creatieve vaardigheden kan ontwikkelen? Wij bieden een leerzame stage die we afstemmen op jouw leerdoelen! Bij Van Bruggen Thee werken we in een klein en gezellig team aan het succesvol runnen van meerdere webshops. Geen werkdag is hetzelfde. We beginnen de dag gezamenlijk met een dagstart. Hoe gaat het met de lopende projecten en wat staat er op de planning voor vandaag? Jouw dag begint daarna met wat analyses. Hoe staat het met de SEO-positie van de zoekwoorden die je vorige week hebt verwerkt? Zijn de nieuwe producten al bekeken, toegevoegd aan het winkelwagentje of al verkocht? Was de emailnieuwsbrief van afgelopen weekend succesvol? Je resultaten bespreek je met de e-commerce manager. Na de lunchpauze ga je aan de slag met de social media posts en een nieuw zoekwoordonderzoek. Je begint vast aan de nieuwe blog en we eindigen de dag met samen werken aan het verwerken van de orders.

Naar wie zijn wij op zoek?

Binnen ons kleine team werken we veel samen, maar het is ook belangrijk dat je zelfstandig kan werken. Plannen voor de toekomst maken we op basis van data en analyses maar ook onze creatieve blik en kennis van de markt is belangrijk. Flexibiliteit en creativiteit worden erg gewaardeerd. Soms moeten je taken even aan de kant worden geveegd voor een 'spoedje' tussendoor. Jouw taken zijn misschien van jou, maar vragen stellen en ons op de hoogte houden vinden we erg belangrijk. We hebben veel ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling en je leerdoelen. Ben jij niet bang om hulp te vragen of je mening te geven en houd je van thee? Dan voel je je vast snel thuis bij ons!

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een leerzame stageplek in een klein en gezellig team. Bij Van Bruggen Thee is geen dag hetzelfde. Plannen voor de toekomst maken we op basis van data en analyses maar ook onze eigen creativiteit is erg belangrijk. The best of both worlds! Jouw persoonlijke leerdoelen en je progressie stem je af met onze e-commerce manager Liset. Voel je welkom in ons team en krijg de ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder