Partycentrum Plok
Dit ga je doen: • Voorbereiden van feesten en klaarzetten van feestruimtes bij Plok, Jan&Jan en Steak’m. • Het klaarzetten van bruiloften op locatie of ons eigen bruiloftsterrein (Van ceremonies tot de feestruimte). • Wegbrengen & ophalen van materialen/buffetten/hapjes. • Installeren materialen (zoals bar, pagode tent, meubilair). • Ruim voor het evenement verspreid je de gemaakte spandoeken, posters en flyers. • Je zorgt met je collega’s voor het podium, afzetwerken, ingerichte barren & gepast meubilair.
Naar wie zijn wij op zoek?
Dit ben jij • Je zoekt een leuke baan/stage met afwisselend werk; • Je bent een geboren multitasker en houdt overzicht, ook als het druk is; • Je hebt affiniteit met de horeca en straalt tijdens je werk een krachtige en positieve houding uit; • Ervaring is geen pre, maar je bent enthousiast, gemotiveerd en hebt een proactieve houding.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden jou: • Een fijne werkplek met leuke collega’s, borrels & uitjes; • Bij ons is een werkdag nooit hetzelfde, wij bieden je veelzijdigheid; • Je gaat werken bij een familiebedrijf, waarvan het vierde horecabedrijf in 2022 wordt geopend! • We geven je ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, een maand of een jaar bij ons werkt;
Wat ga je leren?
- Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
- B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
- B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
- B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
- B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
- B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
- B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
- Organiseert evenement en evenementpromotie
- B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
- B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
- B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
- B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
- B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
- B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
- B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
- Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
- B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
- B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
- B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
- B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
- Rondt het evenement af
- B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
- B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat