Leidinggevende travel & hospitality

VIA Amsterdam B.V. Dynamische leidinggevende leerplek in een creatieve omgeving!

Je gaat ervaring opdoen in de Front Office. Gasten inchecken, adviseren over wat er te doen is in Amsterdam of het hostel, uitchecken na het verblijf etc. We zijn een jonge omgeving en gasten bezoeken ons om Amsterdam op de niet-zo-standaard manier te ontdekken. Om die reden orgainseren we zelf ook veel toffe events, van beer pong tot karaoke night! Je leert ook hoe de administratieve kant van de Front Office werkt, zoals het afsluiten van de kassa, werken met het systeem, bijhouden van rapporten, roosters maken, werkinstructies geven en meer. Daarnaast vinden we het ontwikkelen van je interpersoonlijke vaardigheden ook van groot belang. Hoe geef je succesvol leiding? Hoe motiveer je medewerkers? De stage is minimaal 20 weken en kan op elk moment in het jaar gestart worden. De eerste stagedag valt altijd op de 1e of de 16e van de maand, omdat we dan onze Welkomdagen organiseren. Zo leer je direct andere nieuwe collega's kennen!

Naar wie zijn wij op zoek?

Het is belangrijk dat de student kennis heeft van de Engelse taal. Het hoeft niet perfect te zijn, maar begrijpen en een gesprek kunnen voeren is wel noodzakelijk. Er is alle gelegenheid om verder met het Engels te oefenen en we zijn de perfecte omgeving om het niveau een stapje hoger te tillen. De overige vaardigheden, zoals werken met het systeem, leren wij je.

Wat biedt het bedrijf?

We hebben een jong team en vinden het belangrijk om onze successen te vieren, zowel op de werkvloer als daarbuiten d.m.v. team building, events en meer. Onze Via Academy biedt veel ontwikkelingsmogelijkheden. Afhankelijk van de duur van de stage zal je aan diverse trainingen deelnemen. Zit je goed op je plek en wil je na je stage blijven? Vaak is dat zeker mogelijk! Soms als bijbaan, maar misschien ook wel in vaste dienst. Als groeiende organisatie zijn we niet alleen in Amsterdam, maar ook voor andere locaties op zoek naar uitbreiding van onze teams!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder