Medewerker ICT support

COG Support medewerker IT

1. Een school, waarbij je in de ochtenden de Servicedesk-balie bezet en leerlingen en medewerkers te woord staat en helpt bij allerlei zaken. In de middag heb je dan tijd om de meldingen verder bij te werken, maar ook de meldingen binnen de school verder oppakt en kleine laptop reparaties uitvoert. 2. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle scholen vanaf een vaste werkplek; je bedient de (algemene) telefoon, de postbus en meldingen vanuit de SelfServicePortal. Hierbij registreer/verwerk je alles in Topdesk en indien mogelijk kun je deze ook afhandelen (1e lijns meeldingen); of je zet de melding door naar een betreffende behandelaarsgroep. Deze werkzaamheden kun je vervullen vanaf meerdere werkplekken, die ik volgens een planning bekend maak. En ondersteuning bieden bij Support brede projecten/meldingen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Goede communicatie vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk Werken met Topdesk

Wat biedt het bedrijf?

Een leerzame stageplek

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert en onderhoudt software
  • B1-K1-W3 Monteert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt meldingen af
  • B1-K2-W1 Neemt meldingen aan en registreert meldingen
  • B1-K2-W2 Lost meldingen op en escaleert meldingen

lees verder