E-commerce specialist

NERA agency Stagiair(e) E-commerce Specialist bij Nera Agency op Strijp-S

Bij Nera Agency zetten wij op een strategische wijze marketing in voor onze klanten. Je werkt 1-1 met de eigenaar van het bedrijf mee, die deze campagnes draait. Na jaren werkervaring opgedaan te hebben voor grote merken zoals Jaguar Land Rover, Volvo, Puma, Calvin Klein en RedBull Racing is Geert zijn agency gestart. Werk mee in het bedrijf en leer direct van jouw begeleider, door een kijkje achter de schermen te nemen. Kom vooral stagelopen bij Nera, gevestigd in het Microlab vol met ondernemers en bedrijven op het bruisende Strijp-S van Eindhoven. Misschien zit er wel een leuke toekomst voor jou in! Hoofdtaken: - Google Ads training afronden - Zoekwoord onderzoek voor klanten - Google Ads campagnes opzetten - Campagnes evalueren en rapporteren via Powerpoint - eCommerce product research - Opbouwen Shopify Storefront

Naar wie zijn wij op zoek?

We zoeken een stagiair met uitstekende communicatie, een scherp oog voor detail en creativiteit voor innovatieve oplossingen. Analytisch vermogen is essentieel voor het interpreteren van data en campagne resultaten. Kandidaten moeten zelfstandig én in teamverband kunnen werken, leergierig zijn om snel nieuwe vaardigheden op te pikken, en basis kennis hebben van e-commerce platforms, digitale marketing tools. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen zijn cruciaal in de dynamische e-commerce sector. Een combinatie van deze vaardigheden maakt je succesvol in deze rol.

Wat biedt het bedrijf?

Bij ons staat netwerkuitbreiding en persoonlijke groei centraal. Je krijgt toegang tot de Microlab en NERA community, een uniek netwerk van ondernemers, creators en freelancers. Deze gemeenschap biedt ongekende kansen om van experts te leren en je professionele skills te ontwikkelen. Gelegen in Strijp-S, Eindhoven, biedt ons kantoor een creatieve omgeving met een Skybar voor netwerkevenementen, borrels op donderdag en vrijdag, en toegang tot diverse evenementen elke maand. Deze faciliteiten zijn specifiek gericht op het bevorderen van je integratie in de gemeenschap, het uitbreiden van je netwerk en het stimuleren van je groei. Dit alles in een omgeving waar samenwerking en innovatie vooropstaan.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder