E-commerce specialist

AVK Training & Coaching E-commerce leerplaats: Leer alles over online verkoop en groei uit tot een specialist!

Super leuke leerbaan als E-commerce specialist. Voor ons online leren platform trainen.online en de verdere ontwikkeling van onze website avk.nl t.a.v. de inrichting van Woocommerce. Als e-commerce specialist op ons kantoor ga je aan de slag op de afdeling die verantwoordelijk is voor onze online verkoopactiviteiten. Je werkt samen met een team van ervaren professionals en krijgt de kans om praktijkervaring op te doen in de snelgroeiende wereld van e-commerce/ online marketing. Wil jij aan de slag bij een kleine organisatie die klanten helpt bij vernieuwing en verandering, zoek dan niet verder. Kijk gerust even rond op www.avk.nl voor meer informatie over ons en onze aanpak. Ben jij digital savvy (digitaal zeer vaardig) dan zoeken we jou!

Naar wie zijn wij op zoek?

Goede communicatieve en digitale vaardigheden.

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn een moderne digitale organisatie met een hecht team wat altijd voor elkaar klaar staat. Je hebt de mogelijkheid om op kantoor of vanuit huis te werken. Geen autoritair leiderschap maar leading by example. We bieden je de kans om gratis (online) trainingen te volgen om je digitale vaardigheden te vergroten. Er valt veel te leren in de praktijk en je hebt bij ons kans op doorgroeimogelijkheden en een aanstelling of bijbaan. Zie onze socials op: https://www.qrcodechimp.com/page/avktraining?v=chk1679322571

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder