Leidinggevende travel & hospitality

Hotel & Congrescentrum Mennorode Front-Office stage - Hotel & Congrescentrum Mennorode

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.: • (Telefonische) aanname van reserveringen. • Inchecken en uitchecken gasten. • Gasten voorzien van (toeristische) informatie. • Administratief verwerken van de gegevens en klachtenbehandeling. • Beantwoorden van telefoon en email.

Naar wie zijn wij op zoek?

Herken jij jezelf in het volgende? • Jij bent nieuwsgierig en enthousiast. • Volgt een MHS, toerismte/ front office of MTRO opleiding op niveau 3 of 4. • Uitstekende beheersing van de Nederlandse, andere talen zijn een pré. • Communicatief vaardig. • Een teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. • Flexibel beschikbaar. • Beschikbaar voor minimaal 3 maanden.

Wat biedt het bedrijf?

Naast een leuk welkomstpakket bieden wij je dit: • Stage vergoeding. • Persoonlijke aandacht en begeleiding van de leermeester. • Diverse training en cursussen voor groei en ontwikkeling. • Werken in een hecht team waarin plezier en goede sfeer voorop staat.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder