SNS Bank regio Arnhem kantoor Elst Kom jij werken in een jong team bij de vierde bank van Nederland?!
Als Persoonlijk Adviseur ben je als gastheer/gastvrouw hèt gezicht van SNS in jouw winkel. Je beantwoordt vragen van klanten en adviseert over producten en dienstverlening van SNS. Daarnaast benader je (potentiele) klanten actief via de telefoon. Je bent creatief in het bedenken van acties om nieuwe klanten aan te trekken. Bij complexe financiële vraagstukken verwijs je de klant door naar de financieel adviseur. Door jouw enthousiasme ben je in staat om klanten te verrassen en voor lange termijn aan SNS te verbinden. Het werk als Persoonlijk Adviseur bij SNS is echt anders dan bij andere banken. We willen bankieren weer verrassend normaal maken en dat vraagt om een nieuwe mentaliteit. Het gaat om lef tonen, actief ideeën delen en je speelruimte gebruiken. Slimme dingen doen en zélf beslissingen nemen in het belang van je klant. We geven je daarom de ruimte. Zo kun jij je werk goed doen: onze klanten daadwerkelijk de mogelijkheden en service bieden waarnaar zij op zoek zijn.
Naar wie zijn wij op zoek?
De student moet minimaal 18 jaar oud zijn en bereid om het diploma WFT basis te halen (dit dient te gebeuren in eigen tijd voor aanvang van de stage, de kosten worden door ons vergoed). Wij zoeken iemand voor een periode van minimaal een half jaar. Daarnaast zoeken wij iemand die; - Een vlotte babbel heeft - Makkelijk contact kan maken met klanten - Representatief is - In is voor een geintje
Wat biedt het bedrijf?
Een jong en gezellig team met volop leermogelijkheden met klantcontact (zowel face to face als telefonisch).
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit