Leidinggevende travel & hospitality

EuroParcs Enkhuizer strand

Met een grote glimlach sta je klaar voor onze gasten en verricht je uiteenlopende werkzaamheden in de receptie of ter ondersteuning jouw collega's. Je bent gastgericht en werkt vanuit het principe “Verwachting +1”. Dagelijks stem je jouw werkzaamheden af met de Front Office manager. In de receptie verzorg jij het in- en uitchecken van onze gasten en geef je de gasten informatie over de faciliteiten op ons park en over de omgeving. Je bent creatief in het vinden van oplossingen voor vragen van gasten. Ook de backoffice taken doe je met plezier. Je zorgt ervoor dat de receptie er representatief bijstaat en verricht in samenwerking met je collega’s alle andere voorkomende werkzaamheden op de receptie. Uiteindelijk zal je zelfstandig kunnen functioneren. Spreek je naast Engels een goed woordje Duits, dan is dat meer dan welkom.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn op zoek naar een student die over de volgende eigenschappen beschikt: Je bent nieuwsgierig en toont initiatief. Je kan zelfstandig werken en bent stressbestendig. Je hebt lef om aan te geven wat je wil leren. Je hebt de wil om het optimale uit jouw stage te halen. Eigen inbreng, dat vind je vanzelfsprekend net zoals dat je je voor de 100% verantwoordelijk voelt voor de soms onverwachte taken in deze veelzijdige stage.

Wat biedt het bedrijf?

Europarcs Enkhuizer Strand, onderdeel van EuroParcs Group, biedt jou een veelzijdige stageplaats waar je in korte tijd veel kunt leren. Jouw stage is uitdagend en gevarieerd, geen enkele dag is hetzelfde. We zorgen ervoor dat je tijdens jouw stage professionele begeleiding krijgt van een ervaren collega, waardoor je het beste uit jezelf en jouw stage kunt halen. Na het afronden van jouw stage, hoeft jouw stage-avontuur niet te eindigen. We gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden om na jouw stage bij Enkhuizer Strand te blijven werken. De stagevergoeding bedraagt € 325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder