E-commerce specialist

Faradbox Faradbox, een jong dynamisch bedrijf heeft die stageplek, voor jou!

Wil jij een belangrijke rol spelen in een bedrijf dat echt opvalt? Dan hebben wij een geweldige kans voor jou! Bij ons bedrijf weten we dat het cruciaal is om je te onderscheiden in de markt. En we willen dat samen met jou doen. We zijn op zoek naar een enthousiaste student die ons kan helpen om als organisatie op de kaart te zetten. Hoe? Door superleuke activiteiten te organiseren op social media en door het uitvoeren van spannende marktanalyses. Maar dat is nog niet alles! Als je bij ons komt stagelopen, krijg je de kans om samen met ons de volgende stap te zetten in ons digitale ontwikkelingsproces. Je kunt je creativiteit loslaten op het beheer van onze website en hebt contact met klanten en leveranciers. Een echte hands-on ervaring! Gedurende je stage zul je het hele proces meemaken. Je krijgt inzicht in hoe het bedrijf werkt en je zult zelfs de impact van jouw inzet in de praktijk zien.

Naar wie zijn wij op zoek?

Bij ons verwachten we dat leerlingen enthousiast, sociaal, creatief en flexibel zijn. We vinden het belangrijk dat ze openstaan voor het leren van nieuwe vaardigheden. Hoewel interesse in auto's altijd goed is, is het geen vereiste.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Faradbox.nl leer je het vak van begin tot eind. Bij ons zit je ook niet de heel dag op je computer want wij verwachten een hands on mentaliteit. Iemand die de handen uit de mouwen wil steekt. Daar hoort het orderproces bij, verwerking van binnenkomende en uitgaande zendingen en ook een stukje voorraad management.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder