Commercieel medewerker

Klaver Sport Stagiair(e) binnendienst gezocht! Help klanten van Klaver Sport en onze webshops - leerzaam en uitdagend!

Als medewerker binnendienst bij Klaver Sport ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen via telefoon, e-mail en social media voor al onze webshops, waaronder Klaver Sport, scheidsrechters.nl, en refgear. Een typische werkdag begint met het checken van binnenkomende berichten en het oplossen van problemen met bestellingen, betalingen of leveringen. Je zorgt ervoor dat klanten altijd snel en correct worden geholpen, en je houdt overzicht over lopende verzoeken. Je werkt nauw samen met het verkoop- en marketingteam om klantfeedback door te geven en helpt bij het verbeteren van processen. Tijdens je stage leer je omgaan met verschillende klantenservicesystemen, ontwikkel je je communicatieve vaardigheden en krijg je inzicht in het beheren van klantenrelaties binnen de sportbranche. Je leert ook hoe je prioriteiten stelt en klantvragen zelfstandig oplost, met altijd een focus op klanttevredenheid.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zoeken een gemotiveerde, communicatief sterke student met een klantgerichte houding. Je volgt een MBO opleiding in de richting van commercie, marketing, of ondernemerschap. Je bent proactief, leergierig en kunt zelfstandig werken. Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands zijn essentieel, en kennis van een andere taal is een pré. Je voelt je comfortabel in een telefonische omgeving en kunt snel schakelen tussen verschillende taken. Daarnaast ben je flexibel en oplossingsgericht, en heb je oog voor detail om ervoor te zorgen dat elke klant goed geholpen wordt. Ervaring met klantenservice of administratieve taken is een pluspunt, maar niet vereist – we leren je graag de kneepjes van het vak.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Klaver Sport bieden we je een uitdagende stage waarin je volop de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen in klantenservice en administratie. Je komt terecht in een jong en dynamisch team, waar een informele en gezellige sfeer heerst. We bieden je de flexibiliteit om zowel remote te werken als op ons kantoor in Enschede. Je krijgt een marktconforme stagevergoeding en de mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf. Regelmatig organiseren we leuke teamuitjes en vrijdagmiddagborrels, zodat je je echt onderdeel voelt van ons team. Tijdens je stage leer je hoe je klanten efficiënt en vriendelijk te woord staat, hoe je verschillende communicatietools gebruikt en hoe je administratieve processen soepel laat verlopen. Daarnaast is er veel ruimte voor jouw eigen inbreng en ideeën.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert een commercieel traject uit
  • P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
  • P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
  • P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
  • P1-K1-W7 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder