Leidinggevende travel & hospitality

TUI Nederland N.V. Enschede Stage Customer Services Agent Enschede

Het Customer Services Center vormt het hart van reisorganisatie TUI. Op deze afdeling worden alle reserveringen van onze diverse producten aangenomen en verwerkt. Wekelijks worden duizenden vragen behandeld en vele boekingen gemaakt. Op deze manier leer je de organisatie, de klant en het product goed kennen. Een plek waar elke dag anders is en waar elke gesprek een kans is om voldoening uit je werk te halen en een glimlach op het gezicht van onze klanten te toveren.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je volgt een toeristische mbo-opleiding op niveau 3 of 4; - Je bent enthousiast en je laat tijdens je stage zien dat jij er alles aan doet om de klant een geweldige ervaring te bezorgen, je hebt de TUI Smile; - Een can-do mentaliteit zit in jouw DNA. Uitdagingen zijn kansen voor groei; - Je bent leergierig en servicegericht; - Je staat stevig in je schoenen en beschikt over de vaardigheid om effectief om te gaan met uitdagende situaties.

Wat biedt het bedrijf?

- Leren en ontwikkelen (online/offline); - Kijkje in de keuken van een dynamische, internationale organisatie; - Na inspanning komt ontspanning aan de hand van talrijke personeelsactiviteiten; - Een leuke stagevergoeding van 500 euro op fulltime basis.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder