Rhenus Road B.V. Communicatieve en enthousiaste teamplayer gezocht!
De dag begint met het maken van een laadlijst volgens ons TMS of het TMS systeem van onze klanten. Na het maken van de laadlijsten kan je mogelijke openstaande of ongelezen mails gaan beantwoorden + de ETA check uitvoeren bij onze Europese Rhenus collega's of partners in Europa. Naast verschillende verzoeken van klanten zoals, aankomst zendingen, klachten afhandeling, POD aanvragen of een ad-hoc order uitzetten in overleg met de planners. Hierom heen gebeurt veel meer echter is geen dag hetzelfde. We leren je om vanuit het oogpunt van klanten te denken maar ook om commerciel te wezen richting klant of vervoerder. Daarbij is de gebruikte communicatie 'Key' om zo onze klanten zo best mogelijk te voorzien van een antwoord.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken een communicatieve teamplayer met oog voor de klant en zijn/haar product. Door onze klanten te laten zien dat wij voor hen door het vuur gaan hopen we meer handel te genereren dus het opmerken hiervan is van groot belang. Je moet de klanten vertrouwen geven dat hun goederen bij jou in goede handen zijn.
Wat biedt het bedrijf?
We bieden een informele werksfeer met collega's welke van alle leeftijds categorieën zijn en een team waarbij je met al jou vragen terecht kan. Een persoonlijke vast werkplek met een eigen laptop en 2 beeldschermen. Daarbij krijg je een passende stagevergoeding*.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid