Leidinggevende travel & hospitality

Bilderberg Résidence Groot Heideborgh Gave front office stage bij Bilderberg Résidence Groot Heideborgh - incl. gratis kost en inwoning

De receptie is het hart van het hotel, hier gebeurt het! Vind je het fijn om het gasten naar de zin te maken én hou je van een dynamische werkomgeving? Dan is de vacature voor Stagiair Receptie / Front Office bij Résidence Groot Heideborgh in Garderen écht iets voor jou! De vacature voor Stagiair Receptie is één van de meest veelzijdige stageplekken die we binnen Bilderberg hebben. Je ontvangt hotelgasten, verzorgt het in- en uitchecken van de gasten en je beantwoord de telefoon. Verder neem je reserveringen aan, handel je de night audit af en verwerk je rekeningen. Ondertussen geef je gasten desgevraagd leuke tips over de omgeving, biedt je spontaan de helpende hand aan een collega en tover je een glimlach op het gezicht van iedere passant… Het moge duidelijk zijn: bij de vacature voor Stagiair Receptie / Front Office Hotel is geen dag hetzelfde!

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden je een veilige en vertrouwde omgeving. Gratis kost en inwoning bij ons nabij gelegen hotel. Een dynamische plek waar je je welkom voelt en jezelf kunt zijn. Bij Groot Heideborgh doen we ons werk met passie en betrokkenheid. We zijn behulpzaam naar gasten én collega’s en springen in waar het nodig is. Bilderberg is als een hechte familie. We werken, leren, groeien, feesten, lachen en huilen met elkaar. Wij zijn oprecht in je geïnteresseerd en geven je de ruimte om je talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Wij zijn anders dan andere hotelketens. We zijn bijzonder omdat onze medewerkers bijzonder zijn. Jouw werkplezier is onze bekroning Wij willen onze kennis en ervaring graag met je delen. Daarom investeren we in je welzijn en in je persoonlijke ontwikkeling. Als jij je stage met plezier en enthousiasme doet, dan straal je dat uit naar je collega’s en naar de gasten in het hotel. Zo ontstaat er een positieve vibe waar iedereen in het hotel energie van krijgt

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder